Laatste dingen regelen voor mijn trip naar Australië

16 februari 2017 - Mijdrecht, Nederland

Hii Matesss,

Over iets minder een week is het zo ver. Dan vertrek ik eindelijk naar Australie. Op dit moment voelt het vooral nog erg onwerkelijk. Ik heb nog niet echt het gevoel dat ik weg ga en door de drukte ben ik nog niet echt bezig met hoe mijn reis eruit zal zien.

Gelukkig weet ik wel wat mij de 1e week te wachten staat. Ik zal namelijk de 1e week bij Australian backpackers overnachten. Zij hebben een hostel daar en samen met hun en een groep jongeren zal ik een aantal zaken met ze regelen, zullen zij mij helpen met mijn reis uitstippelen en zal ik een aantal activiteiten doen (SURFEN!!!).

Verder heb ik afgelopen weken mij vooral bezig gehouden met de zaken regelen en heb ik afscheid genomen van mijn vrienden en familie. Zaken die ik afgelopen weken vooral heb geregeld zijn mijn zorgverzekering, reisverzekering, visum, vervolgopleiding, bankzaken etc.. Helaas ben ik ook goed in dingen uitstellen dus van het weekend zal ik nog een aantal dingen in orde moeten maken.

Tijdens mijn reis zal ik deze blog bijhouden om jullie een kijkje te geven over hoe mijn reis is en hoe het zal verlopen. Mijn volgende post krijgen jullie vanuit het (zonnige!!) Sydney!