Laatste dingen regelen voor mijn trip naar Australië

16 februari 2017 - Mijdrecht, Nederland

Hii Matesss,

Over iets minder een week is het zo ver. Dan vertrek ik eindelijk naar Australie. Op dit moment voelt het vooral nog erg onwerkelijk. Ik heb nog niet echt het gevoel dat ik weg ga en door de drukte ben ik nog niet echt bezig met hoe mijn reis eruit zal zien.

Gelukkig weet ik wel wat mij de 1e week te wachten staat. Ik zal namelijk de 1e week bij Australian backpackers overnachten. Zij hebben een hostel daar en samen met hun en een groep jongeren zal ik een aantal zaken met ze regelen, zullen zij mij helpen met mijn reis uitstippelen en zal ik een aantal activiteiten doen (SURFEN!!!).

Verder heb ik afgelopen weken mij vooral bezig gehouden met de zaken regelen en heb ik afscheid genomen van mijn vrienden en familie. Zaken die ik afgelopen weken vooral heb geregeld zijn mijn zorgverzekering, reisverzekering, visum, vervolgopleiding, bankzaken etc.. Helaas ben ik ook goed in dingen uitstellen dus van het weekend zal ik nog een aantal dingen in orde moeten maken.

Tijdens mijn reis zal ik deze blog bijhouden om jullie een kijkje te geven over hoe mijn reis is en hoe het zal verlopen. Mijn volgende post krijgen jullie vanuit het (zonnige!!) Sydney!

XOXO

1. Sylvia:
    20 februari 2017
    Je blog ziet er goed uit Mayke ik zal je missen.
    Papa
  2. Leonie:
    20 februari 2017
    Leuk Mayke om zo je verhalen te lezen . Morgen is de dag hele goede reis vast
    Lieve groet van Marcel, Leonie en Elise xxx
  3. Monique sintenie:
    20 februari 2017
    Het hele bilderdijkhof team gaat je volgen. We wensen je heel veel plezier.
  4. Minitante:
    21 februari 2017
    Maykie!!!! Je bent net de lucht ingegaan!!! Joehoe!!! Eindelijk begint t avontuur dan!!! Hele dikke knuff en geniet!!!!
  5. Anja:
    21 februari 2017
    Hé Mayke,
    Dankjewel voor je blog, leuk! Ik ga je volgen in Down Under, een fantastisch land. Enjoy!
  6. Oma:
    25 februari 2017
    Leuk verhaaltje Mayke hoop snel weer een nieuw berichtje van je te lezen
  7. Janice:
    2 maart 2017